Micro-learning Kritische Klant

Online
 9,99

Wat is de kracht van een kritische klant en hoe ga je om met kritisch vermogen? Tijdens de micro-learning ‘Kritische klant’ leer je hier meer over!

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Kritische klant’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over professionele vaardigheden met betrekking tot kritische klanten.

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Kritische klant’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van de micro-learning één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.

Online Opleiding Schuldhulpverlening

Heb jij de wens mensen met financiële problemen te ondersteunen en weer perspectief te geven? Tijdens de online opleiding Schuldhulpverlening leer je over de verschillende facetten van schuldhulpverlening. Je maakt kennis met relevante wet- en regelgeving, gesprekstechnieken en -vaardigheden.

Opleiding Management Sociaal Domein

Wil jij je verder ontwikkelen als leidinggevende of teamverantwoordelijke binnen het Sociaal Domein? Of ambieer je een leidinggevende rol en wil je hiervoor de juiste competenties ontwikkelen? Volg dan de Opleiding Management gericht op het Sociaal Domein. Door deze opleiding te volgen ontwikkel jij je tot een effectieve middle manager in het Sociaal Domein.