Micro-learning Communicatie – De Algemene Betekenis

Online
 9,99

Wil jij meer weten over de basis van communicatie? Volg dan de micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’.

In deze korte training leer je binnen enkele minuten de essentie van een bepaald onderwerp. Een micro-learning kan tekst, video’s, links, bestanden, een toets en contactgegevens van experts bevatten. De micro-learning duurt 5 minuten. De kosten voor de e-learning zijn € 9,99 (vrijgesteld van btw). 

Voor wie

De micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’ is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over communicatie.  

Opleidingsniveau

De micro-learning is op mbo-niveau.

Unieke online leeromgeving

Voor de micro-learning ‘Communicatie – de algemene betekenis’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van de micro-learning één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

 9,99

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

Basisopleiding Consulent Werk en Inkomen

Wil jij een veelzijdige functie waar je mensen weer aan het werk helpt, maar je ook bezig houdt met de administratieve kant? Als consulent werk en inkomen ben je het eerste aanspreekpunt van inwoners als het gaat om inkomen of werk. Vind jij het leuk om controles uit te voeren en mensen op weg te helpen naar werk? Volg dan de Basisopleiding Consulent Werk en Inkomen.

Online Opleiding Backoffice Medewerker Wmo/Jeugd

Ben je op zoek naar een baan waarin je administratief werk verricht en tegelijkertijd sociaal betrokken bent? Volg dan de online opleiding Backoffice Medewerker Wmo/Jeugd.

Training Omgaan met de Kritische Klant

Weerstand en onbegrepen gedrag komen in het Sociaal Domein vaak voor. Het gesprek kan soms helemaal vastlopen omdat er veel weerstand is en wellicht kun je op dat moment niet gelijk iets bevestigen of ontkrachten. Wat kun je doen om het gesprek een andere wending te geven? Leer het tijdens de training omgaan met de kritische cliënt.