E-learning Kracht van de Kanteling bij de Kritische Klant

Online
 69,00

Wil jij meer weten over kritisch denken en de kracht van de kritische klant? Volg dan de e-learning ‘De kracht van de kanteling bij de kritische klant’.

We behandelen in deze e-learning de volgende punten:

  • We zoeken ‘de sleutels’;
  • Het begrip ‘kritisch’ wordt nader bekeken;
  • We onderzoeken wie de kritische personen zijn;
  • We werken binnen het kader van de Wmo;
  • Wat bekijken wat de belangen en de diverse stijlen zijn.

Deze e-learning is bedoeld voor zowel Wmo consulenten als mensen die meer willen weten over de kritisch denken.

Opleidingsniveau

De e-learning is op hbo-niveau.

De e-learning duurt gemiddeld 2 uur. De kosten voor de e-learning zijn € 69,- (vrijgesteld van btw).

Unieke online leeromgeving

Voor de e-learning ‘De kracht van de kanteling bij de kritische klant’ krijg je toegang tot onze online leeromgeving. Je krijgt bij het moment van aanschaf van de e-learning één jaar toegang tot de leeromgeving. Omdat het Sociaal Domein aan verandering onderhevig is, actualiseren wij de lesstof regelmatig. De online leeromgeving is beschikbaar op elke computer, laptop of tablet.

Toetsing en certificering

De e-learning sluit je af met een zelftest. Als je de e-learning volledig hebt doorlopen en de toetsing met succes afrondt, ontvang je een deelnamebewijs van Kenniscentrum Sociaal Domein.

 69,00

Hulp nodig?

Vragen over het aanbod? Onze mensen helpen je graag verder. Neem contact op via

Incompany

Heb je interesse in een incompanytraining? Lees dan meer over de mogelijkheden.

Wellicht vind je dit ook interessant

E-learning Indicatiestelling Vervoersvoorzieningen

Deze e-learning gaat over verschillende soorten vervoer; een belangrijk werkgebied binnen de Wmo waarbij de eerste voorwaarde is dat je weet onder welke wet welke voorziening valt. Op het gebied van vervoer valt namelijk heel veel te weten.

Training Timemanagement

De training timemanagement geeft handvatten om beter om te gaan met werkdruk en efficiënter te werken.

Training Klachtenfunctionaris (2 dagen)

Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van de dienstverlening binnen het Sociaal Domein? Ben je communicatief sterk, kun je goed luisteren en denk jij in oplossingen? Dan is de tweedaagse training Klachtenfunctionaris Sociaal Domein zeer geschikt voor je!